Skip to content
  • RetaStokes4430801349
  • 55
Real Madrid tröja

Den tidigare Strikeforce fjäderviktskampanjen i världen har försökt få händerna på den olympiska bronsmedalisten i åratal.
Emellertid har en kamp mellan de två kvinnorna, 16-1-1NC respektive 10-1, misslyckats med att materialisera.
Och den 31-årige publiken än ännu en offentlig utmaning till Rowdy stunder efter sin andra omgången TKO seger över Lina Lansberg vid UFC Fight Night 95.
Låt Barcelona tröja oss göra kampen för alla fans, för kvinnors MMA, sa hon.
Justino kommentarer kommer samma vecka som det rapporterades att Rousey kunde göra sin efterlängtade återgång till buret vid UFC 207 i december.
Och de brasilianska förhoppningarna 29-åringen återgår till handling före årets slut.
Jag tror att hon måste visa människor att även när du förlorar, är det inte världens ände.
Justinos imponerande Manchester City tröja seger över Lansberg har tagit UFC-rekordet till 2-0.
Hennes andra utseende i kampanjen varade en betydande mängd längre än hennes första utseende innanför, vilket såg henne registrera en första omgången KO seger över Leslie Smith vid UFC 198.
Lansberg sätter på en tjusig skärm mot kämpen som många tror att vara världens bästa pund på planeten och har säkert ökat sitt lager.
Efter tävlingen sa hon: Det är lite svårare än jag trodde, men Roma tröja hon är fantastisk. Jag har följt henne i flera år. Tack.
SNS