Skip to content
  • GraceD463490031490
  • 3398
roma tröjaPSG tröja

Cristiano Ronaldo tar ett par dagar att tänka på sin framtid på Real Madrid, enligt en nära vän.
Den 32-årige Ronaldo tog på fotboll med storm på fredag ​​när nyheterna filtrerade ut om hans upprörda och skadade i Madrid med rapporter som hävdade att han ville ringa tid på sin karriär på klubben och flytta tillbaka till Engelska sidan Manchester Förenad.
Ytterligare rapporter har följt med Ligue 1 Tottenham Hotspurs tröja stora spenders Paris Saint Germain som visar intresse och United är angelägna om att få tillbaka den portugisiska internationella till Old Trafford.
Ronaldo, som för närvarande är internationell plikt med Portugal vid Confederations Cup i Ryssland, sägs vara angelägen om en ny utmaning efter att ha spanskats av spanska myndigheter om skattefrågor.
Och en nära vän till portugisiska har sagt franska medierna TF1 att framsidan tar tid att tänka på sin framtid.
Jag tror för närvarande, Cristiano behöver några Atletico Madrid tröja dagar att reflektera över saker, förklarade Lille sportsdirektör Luis Campos.
Han berättade för mig att han måste reflektera, det är normalt. Cristiano kommer att ha tid att fatta rätt beslut, jag är övertygad om det.
Situationen i Real Madrid just nu är lite spänd, men det är normalt också.
Han är ledsen om vad som händer just nu.
Ronaldo har varit en massiv framgång i Manchester City tröja spansk fotboll sedan han kom 2009 från Man United, som gjorde en hel del 406 mål i 394 matcher och hjälpte dem att vinna Champions League-titeln vid tre tillfällen.
SNS